♥ Jobboholic

Idag jobbar jag (igen).

Igår var det midsommarafton. Kvällen började hemma hos världens bästa syster. Det var jag, Marcus, min syster, hennes kille, deras två barn, pappa och min faster Elisabeth. Vi åt jättegod mat och hade det mysigt. Spelade även lite SingStar innan det var dags att åka vidare. Pappa och Elisabeth körde mig och Marcus till en fest en bit utanför stan. Det var väl helt okej, hade varit mycket roligare om jag inte vart nykter :-P Var dessutom jättetrött eftersom jag vart uppe sen sju och jobbar hela dagen. Men vid tvåtiden var vi hemma iallafall och somnade med en gång!

Idag har jag haft världens huvudvärk! Jag tror att det är linserna som spökar... dags att köpa nya nu snart. Nu slutar jag om en halvtimme och jag längtar verkligen hem till min sköööna soffa. Ska försöka hitta en film jag kan ta med hem.

Pusstja


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback