♥ Midsommarafton

Hej mina vänner!

Idag är det midsommarafton! Vad tiden går fort. Var det inte jul nyss?

Idag jobbar jag, hade öppning och så har jag stängningen idag. Lite segt, men äh, skitsamma. Ikväll ska jag hem till min syster på lite grill, SingStar, Guitar Hero och sällskapsspel. Inget undantag i år heller, att jag inte festar på midsommar. Ska jag vara ärlig så har jag nog bara festat på midsommar två gånger i hela mitt liv.  Men jag känner att det är en dag man spenderar med familj och nära vänner. Festa kan man ju göra när som helst...

Jobbar sedan hela denna helgen. Imorgon kväll och på söndag kväll. På söndag ska jag dessutom jobba i en Hemmakvällbutik här i stan som jag aldrig jobbat i förut, nämligen Norrby-butiken. Spännande!

Ha en fin midsommar allihopa! :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN:

Hoppas du får en bra midsommar! :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback