♥ Onsday 0306

Dagarna bara flyger förbi!

I söndags var vi ett gäng som åkte till Almenäs och grillade. Hur mysigt som helst! Blev även näset på måndagen eftersom det var så fint väder. Jag, Marcus och Martina låg där och solade några timmar. Det var kallt i vattnet men vi badade fötterna iallafall :)

Igår var jag på Almenäs igen (haha) med Martina och Thessan. Det var dock inte lika varmt, så vi låg bara och myste på en filt. Fyllde år gjorde jag igår också, hela 21 år. Det låter mycket äldre än 20 hehe... Fick den nya Escadaparfymen av Marcus när jag vaknade. Ska tydligen få en till present på lördag när jag ska ha fest. Ska även ha kalas då med familjen, så inga presenter har jag fått än! ;)

Igårkväll var jag hos min allra bästa vän (som ska flytta ifrån mig!!) och tittade på Desperate Housewives och brände skivor till festen på lördag. Fjärde året i rad som jag har fest i pappas hus med alla mina vänner. Kommer bli awsome!!

Nu håller jag på att färga håret, dags att skölja ur snart! Ha en fin dag! :)


Malvina och jag hemma hos min pappa för något år sedan.






Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback