♥ Tävling hos Foki

Ni som har hängt med här ett tag vet ju att jag fullkomligt älskar att fixa mina naglar! (nu på sistone har det dock blivit lite lite bilder, men mobilen gick sönder osv)


Men nu kan man (jag) iallafall
vinna ett helt underbart set med nagellack och annat tillbehör hos bloggerskan Foki (som, för övrigt har de snyggaste naglarna i bloggvärlden, enligt mig)

Så, kom igen nu, håll tummarna åt mig! (båda tummarna helst.)



En salig blandning på mina egna naglar

mams:

Jag håller alla mina tummar =)

2009-06-27 @ 21:12:38
Emma Damm Drawings:



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

Arnela:

Lycka till Alexa, håller tummarna för du förtjänar faktiskt priset!! :D kram och puss!

2009-06-30 @ 00:40:38
http://arnela.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback