♥ Torsday 0406

Hej allihopa!

Idag tog vi en riktig sovmorgon, härligt! Marcus ska äta frukost nu och sedan ska vi storstäda. Kommer bli skönt, när det väl är klart! Alla mina kläder ligger dock på golvet, och det är INTE kul att vika och lägga in i garderoben.

Tur att jag bränt en härlig skiva som ska spelas på min fest på lördag som vi kan lyssna på nu.

ÅH, jag längtar tills på lördag. Det kommer bli sååååå kul! Alla mina vänner kommer och jag hoppas självklart på underbart väder! Ciao!






Helena:

ÅH den skivan ska vi lyssna på ;) KUUUUL!

Theodora:

Jag hörde en fågel vid namn SMHI viska att det skall bli vackert väder imorgon. :)

2009-06-05 @ 22:40:02
http://theodoraaa.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback