♥ Fina vänner och film

Åh, vilka underbara människor jag har i min omgivning!

Först var mamma och Stefan förbi här och hälsade på mig, köpte lite godis osv. Sedan kom favoritkusinen Martina och strax därefter bästa vännen Malvina. Och de två stannade här i lite mer än en timme. Hjälpte mig att återlämna filmer, ställa tillbaka filmer i hyllan och hälsa vänligt på kunderna  som kom in i butiken. Allt för att hålla mig sällskap! Det är väldigt tråkigt att stå i butik ensam, kan jag lova..

Nu slutar jag om en och en halv timme! Ikväll ska jag och Marcus se den andra Pirates of the Caribbean-filmen. Vi såg den första imorses. Älskar att ha filmmaraton! :) Synd bara att det inte var så längesen vi såg Die Hard-kvadrologin och Bourne-triologin, dom är så himla bra dom filmerna! Sist vi hade maraton var förra veckan och då stod Terminator på schemat.

Haha vi ser på för mycket film...



H A I D I J A K O B S S O N:

Godmorgon i stugan ^^ Vad ska du hitta på idag ? :*

Randy:

Åh vad härliga bilder =)

2009-06-22 @ 14:45:53
http://randys.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback