♥ Veckan som gått

Den här veckan har jag inte gjort många knop!

Det har varit rätt dåligt väder så jag har inte varit ute på så många äventyr som jag hade velat. Jobbade tors-sön. En riktig monsterhelg kan jag lova, men riktigt mycket folk och många jobb-timmar. Men lätt värt, jag gillar mitt jobb :)

Idag har jag varit nere på Nikita hos Malvina. Hon har slingat mitt hår och klippt mig. Blev jättenöjd! Ikväll är det dubbelavsnitt och säsongsavslutning på Desperate Housewives. Ska kika på det hemma hos Malvina, tror inte det uppskattas av Marcus om jag tittar på det hemma, he he :-p

Nu ska jag se Top Model, ciaaao!


Just det, köpte ny mobil i fredags! Visst är den fin? :-)








mams:

STOOOR Midsommarkraam & puss till mitt lilla vinbärsben :)

2009-06-18 @ 17:57:16

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback