♥ En riktigt gammal bild

Vilken familjedag detta har varit känns det som! :-) Härligt.

Lillebror kom hem till oss i förmiddags och var här ett par timmar. Vi åt lunch och tittade på Oprah. Mysigt!

Sen ikväll har jag varit hemma hos pappa och ätit middag. Kyckling, med ris och sås! Mmmmmmm! Så himla gott och man känner sig så bortskämd när man kommer hem och får lagad mat utan att behöva lyfta ett finger. Tack pappa! :-)

Kom hem nu för en liten stund sedan och är fortfarande helt proppmätt. Nu ska jag och M kolla på film. The Mist blir det. Hiss eller diss, ni som sett den?

En riktigt gammal bild på mig och Simon:

Simon i långt hår och jag i kort och blondt...

Natasha:

Fin bild, ni ær søta :)

Anonym:

bra idé :P

2009-03-19 @ 22:31:17
http://ppopular.blogg.se/
Ms Sunshine:

Diss - om filmen alltså ;)



Du tänker fel gumman, vad det gäller efterfrågan. Det finns alltid efterfrågan för duktiga människor inom alla yrken. För oavsett konkurrensen så går det bra för de som är duktiga och brinner för nåt. Resten försvinner pga att de inte mäter sig med kundens förväntningar osv. Och jag vet att du skulle vara grymm på detta med naglar och av den anledningen få nöjda kunder som kommer tillbaka - oavsett konkurrensen. =)

Det är synd att det ska kosta så mycket... Det finns en skola här i Gbg som jag brukar gå och göra naglarna hos. Då är det lärlingar som övar =) Där kunde du ju kollat vad det kostar, det ligger på Hissingen ivf och finns med i eniro om man söker på nagelskola. Om det är nåt du verkligen vill, kanske det kan vara värt att spara ihop till? Även om det tar en stund =)



Japp, om 98 dagar flyttar han in! =D Men han kommer hit redan imorn. Vart 2 veckor sen vi sågs nu.

Hur är allt med dig, jobbet, planerna på att studera, Marcus och kärleken? =) Nåt nytt?

Kramar!

2009-03-19 @ 22:52:23
http://cherrytreelane.blogg.se/
Theodora:

Ni är så söta båda två tycker jag :)

2009-03-20 @ 17:30:57
http://theodoraaa.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback