♥ Mitt bankomatkorts värsta dag

Yes, it was.

Helt plötsligt upptäcker jag att kortet är borta! Jag drar med mig Theo och letar igenom dansgolvet. Nej, där var det inte. Vi frågar i baren. Inte där heller.

Vad ska jag göra?

Jag måste ju spärra kortet! Men.. jag har ingen aning om hur man gör. Men någon som självklart vet hur man gör är min pappa, tänker jag och ringer och väcker honom. Utan en tanke på att klockan var ett på natten. "Sätt dig vid en dator och hitta numret", säger han. "Men PAPPA, jag är på KROGEN!".

Till slut hittade Theo kortet, en i personalen hade hittat det. Puh! Vilken lättnad. Och tur att pappa inte visste hur man spärrar ett bankomatkort. Jag la mitt bankomatkort i sturmpbyxorna för att vara säker på att jag inte skulle tappa det igen.

Jag och Theo börjar festa och tjoa igen. Dansar, dricker och har roligt. Sprang in på toa och kissade och vad upptäcker jag precis innan jag ska spola? Jo, mitt bankomatkort. I TOALETTEN! Ni förstår nog vad jag var tvungen att göra, och det var äckligt! Fast väldigt komiskt så vi skrattade åt det hela kvällen. Och lite idag med;  hahahahahahhahahahahaaa


Simon:

HAHAHAHAAH, det var roligt

2009-04-02 @ 16:40:54
Theodora:

Hahahaha jag skrattar fortfarande :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback