♥ Söt...


Ms Sunshine:

Hej hej från förkylningssängen! Vad du än gör så bli inte smiottad av året förkylningsinfluensa! =/ Gaaaah vad jag nyser! =P

Tack! =D Det känns underbart att äntligen få flytta ihop med Tobbe. Han har hittat några utbildningar inom musik och ljud här i Gbg som han verkligen vill söka och som jag tror kommer passa honom bättre än att slava på ett jobb med att dra kabel dagarna i ändå. Han har typ varit deppig och koniskt trött i några månader nu vilket har varit resultatet av att vantrivas av att bo i ett stökigt kollektiv när han själv är pedant och att inte kunna få vara kreativ när man har musiken i blodet.

Hur går det för er två turturduvor? =) Ni ser ju som skapta ut för varandra <3 Trivs han på sitt jobb? Har du tänkt att plugga vidare eller är det skönt att dra in cash? ;)



Du, jag har gjort en bloggdesign åt dig. ABSOLUT INGET TVÅNG att ta den om du inte tycker den passar dig eller nåt sånt. Jag gjorde den mest på kul och för att fortsätta att lära mig om html-koder m.m.

Stora sjuklingskramar

arnela:

Stackars Apelsin, blev ledsen nu typ, hans mamma är ju mosad :( hahah :D

2009-03-05 @ 01:23:44
http://arnela.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback