♥ Lista...

Du för omkring ett år sedan
Frida och jag, feb -08


Du och en bästa vän
Malvina och jag


Du som busig.


Du som fotograf


En bild som du aldrig visat
Haha, jag och Ida 2006 (?)
image926

En dag du minns
Liseberg med min baby -07!


En konstig bild
Jag är konstig


En bild som väcker känslor
Vissa gillar den, andra upprörs av den. I like it! ;)


En plats du saknar
London!


Någon du litar på
My wonderful girls! :)


Någon du saknar
Fritte :-*


Någon du älskar
Marcus ftw!


Någon som betyder mycket
Elin & Felix


Någon du tycker är snäll
Malin & Malvina


Något du vill ha
Sommar, semester, bad och sol! (jag i Montenegro)
image927

Något som får dig att gråta
Sorgliga filmer :P


Något som är viktigt för dig
Familjen <3


Dig själv nyligen
Malvinas 20-årsfest i januari 09


Dig själv för längesen
-91
image177


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback