♥ 1a maj

Blev väckt klockan åtta i morses av att Marcus ringde. Inte mig emot... Det finns ett enda sätt jag älskar att bli väckt på och det är just från hans röst. Så det gjorde inte så mycket.

Tidsskillnaden mellan Sverige och Miami är sex timmar, så klockan var 02:00 i Miami när han ringde mig imorses.

Idag händer inte mycket... jag har tänkt att jag ska ta mig ut på en liten promenad eftersom att det är så himla fint väder! Det enda jag inte gillar med promenader är just för att jag har så lätt att gå vilse, har verkligen inget lokalsinne alls! Så oftast hamnar jag nånstans där jag inte har någon aning om vart jag är, he he.

Ikväll blir det kyckling hemma hos pappa. Såååå gott!! Han lagar verkligen världens underbaraste kyckling. Ever!

Nu ska jag sminka mig och titta på L word. Det är bra!



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback