♥ Ballar av stål

Har knappt varit hemma på hela dagen! Fast lite skönt är det, det är såååå tråkigt nu när Marcus är borta. He he.

Har varit nere på Nikita hos Malvina nästan hela dagen. Hon har klipp mig och lockat mitt hår och jag har målat hennes naglar. Hon ville ha
likadana som mina, hi hi.

Sen har jag städat på min mammas jobb och efter det gick vi ut och åt på Alléterassen.

Just nu är det fotbollsmatch mellan IFK Göteborg och Elfsborg (heja elfsborg!) och jag kan HÖRA matchen från mitt vardagsrum. Så nära arenan bor jag.  När det blir mål skakar väggarna här hemma, hahaha. Nej, men det är kind of mysigt faktiskt :-)

Nu ska jag titta på L Word och senare blir det Ballar av Stål! Min favorit är En Jobbig Jävel. HAHAH.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback