♥ Bra jobbat, Norge!

Norge, med Alexander Rybak i spetsen, kammade hem segern i Eurovision Song Contest ikväll! En värdig vinnare enligt mig :-) Hejar jag inte på Sverige så är det Norge i så fall, rent patriotiskt. Annars tyckte jag att Turkiets låt var jättebra!

Han sjöng vackert, låten var bra, underbart att han spelade fiol och han var dösnygg!
Bra jobbat, Norge!



Jobbade till klockan 22, då kom Robin och hämtade mig och vi åkte ut till Daljöfors där Malvina och Alexander var. Där hade vi på ESC i bakgrunden medan vi spelade Med Andra Ord. Älskar det spelet! Kanske för att mitt lag alltid vinner, he he ;)

Nu ska jag måla naglarna och titta på CSI. Ciaaao!

Theodora:

Ja, söt är han. Men jag hejjade på Island :)

Många kramar!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback