♥ Igår var det lördag...

Och jag var hemma hos Emilia på lite födelsedagsparty. Blev en jädrans massa SingStar, men det gillar vi! Haha. Spelade kubb också, mysigt. Jag var bara med på förfesten, sedan var det dags för mig att åka hem och sova.

För imorgon börjar jag nämligen på mitt nya jobb! Klockan sex på morgonen. Vill vara så utvilad som möjligt!

Idag är det söndag och jag har tänkt att jag ska storstäda hela lägenheten. Måste även plocka in blommor och utemöbler från balkongen för imorgon börjar de måla om vårt hus! Åh, så fint det ska bli :)

Bilder från igår kommer när jag har hittat dem på Facebook ;) Medan ni väntar får ni titta på den här gamla bilden på mig och Emilia... he he








Anonym:

Grattis till nya jobbet =)

2009-05-24 @ 12:15:51

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback