♥ Lörday

Nu har det varit låg uppdatering från min del. Skyller på det underbara vädret! :-)

I torsdags var jag med Louice från min förra klass och tittade på balen. Bara en timme innan första bilen kom haglade det och var storm ute men när första bilen kom sprack det upp och alla som skulle gå på balen fick gå fram i solsken! Tog en hel del bilder på folk jag känner, men har inte pallat att lägga in alla på datorn än. Men det kommer! :-)

Idag har jag och Marcus varit på spa! Helt underbaaaart! Badade kurbad och slappnade av inne på Ciluettes relaxe-avdelning. Helt fantastiskt bra var det! <3 Och imorgon ska vi till djurparken i det fina vädret. Love.

Just nu är jag på jobbet, slutar klockan tio. Helt okej. Marcus kommer och möter mig och vi ska hem och se film. Blir antagligen skräckisen The Omen. Var några år sedan jag såg den sen sist!

Ha en fin fortsatt helg! :-)










Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback