♥ Sunday mornin'

Good morning partypeople!

Nu är jag uppe och redo att gå till jobbet! Jag och Malvina ska slå följe ner till Knalleland, ska ha krismöte på vägen, ha ha.

Idag har jag ont i fötterna :P tur att jag fick skjuts hem av Fanny igår, annars hade jag nog fått för mig att gå hem. Fast det var trångt i baksätet. Fanny agerade fylletaxi och körde hem två killar som vi träffade på Tonic , Jackson och Rasmus. Så vi fick trängas i baksätet. Tur att jag inte bor så långt från stan :P

Ska jobba till klockan 20 ikväll, sen ska jag hem och gosa ner mig i soffan och titta på Söndagsparty. Marcus och hans kompis Robin ska sitta i publiken, vore kul om man fick se en glimt av dem ikväll, hehe!

Nu kommer Malvina snart, så måste fixa iordning det sista innan jobbet. Ha en fin dag allihopa! :)

Helena:

Tjoho min kaka!

Har läst ut boken nu, väldigt spännande. Kunde inte lägga den ifrån mig. :)

PUSS

Jess:

Är Knalleland ett ställe. Jag minns någon gång vi åkte tåg och såg en skylt det stod knalleland på och hur vi tänkte att det lät så gulligt. Iof vet jag inte om det är samma ställe men..

2009-05-12 @ 13:08:57
http://yiskha.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback