♥ @ work

Då var man på jobbet. Ska jobba ända till klockan 20 ikväll! 11 timmar med andra ord. Kommer nog bli rätt segt, men det är goa cash sen när lönen kommer :) woho.

Så ikväll blir det inget röj, kommer nog slockna i soffan klockan nio, hoho.

Imorgon är det iallafall födelsedagsfirande för Emilia, kommer bli både kul och mysigt. Saknar ju mina tjejer! Jag ska visserligen inte gå ut, men att vara med på förfesten räcker gott och väl när man är fattig som jag :P

Äh, nu ska jag hitta på nåt att göra.

Tjingeling






sofie:

låter ju som en kanon fredag ;) :P

Helena:

Åh jag tänkte titta in på videomix idag. Eller förlåt, Hemmakväll :) Var i Knalleland! Men sen kom det ösregn så då sprang jag hem. Syns imorgon iaf :)

2009-05-22 @ 16:08:53
http://helenanna.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback