♥ 23 augusti 2010

Hej vänner!
Nu har det gått en månad sedan jag uppade sist, och det har inte hänt mycket att nämna på en månad. Har mest jobbat och när jag inte jobbat har jag hängt med baby och med vänner och familj. Detta har varit den bästa sommaren i mitt liv. Jag har så fantastiska människor att dela mitt liv med att det nästan pirrar i magen när jag tänker på det!
Jag får väl visa lite i bilder vad jag har haft för mig det senaste.
Sommartorsdag i Borås med fina vänner
Jag och fina kusinen
Träffade mina högskolehomies Paulina och Alexandra som jag inte umgåtts med på nästan hela sommarlovet.
Och baby är hemma nu igen! Nu åker han troligtvis inte iväg förrän i december :) Detta firade vi med ansiktsmask!
----
Om en vecka och en dag börjar skolan igen. Jag längtar fast samtidigt inte. Jag trivs väldigt bra med att vara ledig! ;-) Puss


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback