♥ 02. Min första kärlek

Min första kärlek. Jag har många första kärlekar.

När jag var åtta så pussade jag en pojke på munnen för första gången. Då ansåg jag att jag var jättekär i honom, på det viset man är kär i någon när man är åtta år. När jag var tolv år så grät jag floder när jag hade fått reda på att killen jag älskade inte älskade mig.

När jag var femton skaffade jag mig min första riktiga pojkvän och hade mitt första riktiga seriösa förhållande. Nu är jag tillsammans med en kille som jag har känslor för som jag inte visste fanns. Ungefär som om jag har hittat något som saknats i hela mitt vuxna liv, som om jag vore hel (klyschigt va?). Men det är så det känns. Han ger mig fjärilar i magen och han gör mig lycklig som ingen annan gjort tidigare.

Så vem av dessa fyra är egentligen min första kärlek? De är ju första på olika sätt.


Min enda kärlek. Max.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback