♥ 04. Det här åt jag idag

Igårkväll var jag ute och halkade omkring i högklackat i berusat tillstånd i fina vänners sällskap. Varenda gång när jag har en hangover får jag cravings som inte är av denna värld.

När jag vaknade i morse kände jag ett enormt sug efter något. Jag kunde inte riktigt placera vad det kunde vara. Efter att jag varit vaken en stund och haft My Super Sweet 16-maraton på MTV kom jag på det! En av sakerna var blåbärssoppa. Den andra var fanta. Och det tredje jag var sugen på var inget mindre än smörgåstårta! Som jag tidigare berättat har jag ju faktiskt världens bästa pojkvän så efter att jag talat om mina cravings för honom tog han på sig skorna och traskade iväg till affären och kom hem med smörgåstårta, blåbärssoppa och fanta! Han är underbar.




Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback