♥ Årsredovisning

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade till en egen lägenhet och bodde ensam för första gången.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga. Men om jag hade haft det hade jag förmodligen brutit dem. Haha.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nu när man kommer upp i åldern (haha) så blir fler och fler föräldrar! Theo fick sin andra lilla tjej i januari (?) bland annat :)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
NorrLAND.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Det finns det väl alltid?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
När jag flyttade till världens bästa lägenhet, vilket också var samma dag som Max blev min, på riktigt.

8. Vad var din största framgång 2010?
Allt som jag klarat i skolan. Även ifall det känns tufft så går det alltid i slutändan!

9. Största misstaget?
Naae, inga större misstag va?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Startade året med att vara sjuk i två månader ungefär. Tidigt i höstas åt jag även penicillin för första gången i mitt liv och det visade sig att jag var allergisk mot det. Hej prickar över hela kroppen!

11. Bästa köpet?
Oj! Alla skor måste jag nog säga.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag flyttade bland annat (märks det att jag älskar min lägenhet?)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka waka - Shakira, Wavin' flag - K'NAAN (VM!!), We no speak americano - Yolande be cool påminner mig i alla fall om sommaren! :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket, mycket gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hmm, pluggat lite bättre kanske. Och rest. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hmm... Vet faktiskt inte!

18. Hur ska du tillbringa julen?
Hos min syster med familj, mamma, pappa och lillebror.

19. Blev du kär under 2010?
Var redan kär, men blev kanske lite mer kär :)

20. Favorittidning?
Veckans NU! Och aftonbladet.se

21. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl och Desperate Housewives detta året också.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen.

23. Bästa boken du läste i år?
Men oj. I somras när jag låg på playan i Stockholm läste jag ut ungefär tio böcker. Men den bästa och mest efterlängtade var nog den allra sista i Shopoholics-serien.

24. Största musikaliska upptäckten?
Max försöker få mig att börja tycka om hans musiksmak, men... nej. Jag håller mig till det jag redan vet är bra. 

25. Något du önskade dig och fick?
Ja.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja. 

27. Årets bästa film?
En film som faktiskt släpptes nyligen på DVD; Inception. Grym!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
På själva födelsedagen minns jag inte riktigt, men en vecka efter hade jag en hejdundrandes fest hemma hos min pappa för alla mina vänner! Suuuuuperbra kväll!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid, mer disciplin och mer pengar ;)

30. Vad fick dig att må bra?
MAX!, vänner, familj. Det vanliga.
Februari
Mars
April
Maj
Juni
Juli
Augusti
Oktober
November
December


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback