♥ 2010-02-20

Då var jag här igen. Vet egentligen varför jag uppdaterar, men jag vet att mamma blir glad iallafall.
Idag är det lördag och jag har för första gången på länge börjat vara ledig lite oftare på helger. Mycket uppskattat! Melodifestivalen är det tydligen ikväll också. Har aldrig varit särskilt intresserad av det, ESC kan vara helt okej men inte alla dessa delfinaler i Sverige. Så sjukt tråkigt. Men ikväll ska jag kolla! Darin ska tydligen vara med och han är något extra så honom vill man vila ögonen på. Malvina kommer förbi ikväll och det blir hemmagjorda hamburgare, Darin och tjejsnack för hela slanten. I like.
I skolan är det fett mycket just nu. Grammatiktenta på ingång. Grammatik! Det är svårt men kul. Ibland är det kul. Oftast är det svårt. Men jag tror det ska gå bra.
Det bästa med skolan just nu är iallafall dom härliga människorna jag hänger med där. Mycket mysigt folk som även har börjat glida ihop på fritiden. Minst en gång i veckan lagar vi mat och kikar film. Här har ni dem, knasbollarna:


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback