♥ Sol ute, sol inne

Nu, mina kära vänner, har äntligen våren kommit. Efter ungefär ett halvår av konstant snöfall hade jag nästan glömt av hur färgen grön såg ut. Och framför allt hur en gräsmatta ser ut. Just nu är de flesta gräsmattorna ganska fula, men det ordnar sig säkert snart. Och det mesta av gruset är borta från vägarna vilket är ett stort vårtecken för mig. Jag blir så sugen på att åka inlines, ha ha! Igår (söndag) var det den varmasta dagen hittills i år här i Borås - hela 17-18 grader! Det var underbart.



Just nu är jag inne på min femte och sista praktikvecka, vilket känns skönt men lite tråkigt. Skönt att slippa gå upp klockan sex och åka buss ganska långt varje dag men tråkigt att slippa rutinen man har fått in på fem veckor. Roligt är det också att komma tillbaka till skolan och träffa alla classmates. Men bäst av allt är ändå att man kan äta sushi-lunch när man vill. Det är även tråkigt att komma tillbaka till skolan eftersom att vi har så extremt mycket att göra nu innan sommarlovet. Under praktiken har man kunnat lägga mycket av skolarbetet på hyllan. Så ja, både för- och nackdelar med båda sakerna. Ungefär som det brukar vara.

Har äntligen börjat komma igång (nåja) med träning. Har tränat på F&S sedan september, men känner nu att jag har kommit in i en slags rutin, då jag känner mig rastlös om jag inte tränat på några dagar. Det är visserligen bara ungefär två dagar än så länge vilket mest beror på att jag inte orkar ta mig dit. Nästa flytt borde vara närmare ett gym, då har jag inget att skylla på ha ha! Men jag är också glad över att jag märkt förändringar. Inte så överdrivet mycket på vågen, men på kläderna, så det känns ganska nice.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback