♥ 14 februari 2011

I d a g är det inte bara vilken dag som helst! Helt rätt. Det är alla hjärtans dag. Men inte bara! Idag är det faktiskt hela fyra år sedan jag startade den här bloggen. Hur romantiskt är inte det? Starta en blogg på alla hjärtans dag. Underbart!

Bloggen har varit med om mycket. När jag startade den var jag tillsammans med min high school-sweetheart kan man väl kalla det. Den fanns med när vi gjorde slut och när jag föll för ännu en kille. Den har varit med om alla mina partykvällar med mina fina tjejer, myskvällar, filmkvällar you-name-it. I bloggen står det om när jag kom in på högskolan, om när jag jobbade på VSP, Newhouse, lagret på H&M, som telefonförsäljare och när jag tog studenten och när jag gick på studentbal. I bloggen kan jag också läsa om min första dag på högskolan, min sista dag på gymnasiet, min första dag som sambo och om min första dag jag bodde ensam i hela mitt liv. Det står också om semestrar. Monte Negro, Bosnien, Norge, Norrland, Varberg. Det finns mycket i min blogg! Mycket jag vill minnas.


Grattis på fyraårsdagen, bloggen! Och happy valentine's day allihopa! :)




Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback