♥ Att montera ett bord

Igår medan jag satt och pluggade bestämde sig Max för att sätta ihop vårt nya vardagsrumsbord. Enligt mig var inte det en bra idé. 1. Jag satt och pluggade, och han störde mig genom att mumla för sig själv e x a k t allt han gjorde ("jaha, den ska sitta där, och så lägger vi den där"). 2. Att titta på en snygg man som monterar ett bord är bra mycket roligare än att läsa en tråkig bok. 3. Att han ens bestämmer sig för att göra detta utan mig är ett misslyckande i sig. Jag kommer bara sitta bredvid och påpeka att allt han gör är fel.

Det slutade såklart med att jag la ifrån mig boken och satte mig och tittade på. Lade band på mig själv så jag inte klagade så mycket utan lät han sköta det mesta. Om inte annat var det väldigt mysigt att montera vår första möbel ihop, även om jag mest bara tittade på.


Här är bordet! Visst är det fint. Jag fick äran att skruva ihop lådorna.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback