♥ Lista med bilder

Du för omkring ett år sedan
Hemma hos Max på fest i mitten av januari

Du och en bästa vän
Jag och Martina


Du som busig.


Du som fotograf
På nagellackssamlingen


En bild som du aldrig visat
En bild jag inte visat på bloggen i alla fall :)



En dag du minns
Min grymma födelsedagsfest!


En konstig bild
För det att det ser ut som om jag ligger med ansiktet neråt


En bild som väcker känslor
Sommarkänslor!



Någon du litar på
Frida


Någon du saknar
Martysmarty



Någon du älskar
Maxen



Någon som betyder mycket
Elin & Felix


Någon du tycker är snäll
Sofia är den snällaste jag vet :)


Något du vill ha
Vår!


Något som får dig att gråta
Sorgliga filmer 


Något som är viktigt för dig
Familjen <3


Dig själv nyligen
Egopic framför spegeln!



Dig själv för längesen
-91
image177


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback