♥ Mindre än en vecka kvar

Hej vänner!

Nu är det mindre än en vecka kvar till flytt! Som vi längtar. Tyvärr har vi inte kunnat packa något än. Bor man på 25 kvm så får inga flyttlådor plats. Ställer jag en flyttlåda på golvet, så försvinner hela golvutrymmet, ha ha. I helgen ska vi i alla fall sätta igång, ska montera ner en bokhylla så att man får plats med en låda som man sedan kan stapla andra lådor på. På lördag ska jag till Ikea och inhandla köksbord, hyllor och skrivbord. Antagligen kommer det nog slinka ner lite andra grejer också, det är ju Ikea :-)

Ska bli sååå skönt att flytta! Något som också är roligt är att det ska bli lite mildare väder i helgen, det ser jag fram emot! Är så trött på snön nu som har legat sedan oktober. Längtar efter att känna att solen faktiskt värmer och att få ha på sig skinnjacka istället för tjocka vinterjackan. Längtar till att få ha på mig vårskor. Här är ett par av skor som jag längtar mest efter att ha på mig, några som jag inte velat förstöra ute i snön.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback