♥ Nya lägenheten

Än så länge har jag inga bilder på vår nya lägenhet. Men jag kan försöka förklara ur minnet hur den ser ut. Både för min skull och för er. Jag måste varje dag uppdatera mig hur den ser ut så att jag inte glömmer. He he.

För det första så kommer vi ha en egen ingång, men en egen liten trappa och en uteplats. En alldeles egen brevlåda också. Hur gulligt? I alla rum är det trägolv, lite olika träslag men enligt mig inger det bara en mysig känsla. Köket har moderna skåpsluckor. Alla väggar är vita förutom en halvkass fondvägg i sovrummet och en ganska tjusig fondvägg i vardagsrummet. Det är stora fönster. Två fönster i sovrummet, två i vardagsrummet och ett i köket. Det finns en walk-in-closet. Det finns badkar. Mina krav på min nästa lägenhet var: badkar, balkong, trägolv och diskmaskin. Badkar finns, balkong finns inte, men ännu bättre! En egen ingång med uteplats, trägolv finns överallt men tyvärr inte en diskmaskin. Men man kan inte få allt i livet, eller hur? :)

Pim:

Åh, diskmaskin är ju en dröm! Saknar också det hemma!

Jag gillar din blogg!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback