♥ Vår

Kollade runt bland bilder från förra våren på Facebook igår. Så jag längtar! Allt känns så mycket lättare på våren. Även om ingenting känns svårt för tillfället, så känns a l l t så mycket bättre på våren. Det är ljusare, varmare och man är lyckligare helt enkelt! I alla fall jag. Våren är min favoritårstid, no question about it. Även om jag finner fördelar i dem alla. Jag läste på Aftoblandets hemsida (tror jag) att när det börjar bli ljusare ute så blir människor i regel lyckligare, får bättre sexliv och vissa går till och med ner i vikt. Häftigt! Jag älskar när det är ljust ute.


Bilderna är från april förra året, då vi hade årets första grill! Det var soligt, årets första värme hade nått oss och vi var allmänt lyckliga!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback