♥ Fredag

Godmorgon på er alla!

Idag är det fredag. Jag har en stor inlämning och specialpedagogik som ska vara inskickad innan klockan 18 ikväll. Det är ungefär tio timmar till dess, men jag känner att jag vill börja i tid, så att man inte stressar de sista minuterna och så blir det något halvbra. Jag började visserligen med den i förrgår, så nu ska den bara bli klar. Sen är det helg! Vår första "lediga" helg i vårt nya hem. Förra helgen ägnades åt att flytta, packa upp, jobba, hjälpa lillebror att flytta osv. Så det ska bli helt underbart med en lugn helg! Speciellt eftersom att jag drar ut på praktik nu på tisdag. Kommer ha praktik i fem veckor denna gången. Det känns länge! Men tänk sen... när man jobbar med det på heltid. Gah, blir lite nervig när jag tänker på det. Pirrig liksom!

Häromdagen sökte jag lite sommarjobb. Mest butiksjobb och lagerjobb. Är ju det jag är mest van vid. Men om jag inte skulle få något av de jobben så sökte jag även fem stycken sommarkurser! Ha ha det finns så många märkliga kurser man kan läsa i sommar. Exempelvis Azerbajdjanska (visserligen inte så märkligt, men hur många är det i Sverige som vill lära sig Azerbajdjanska egentligen?), Dinosauriernas tidsålder, Flöjtmani, Harry Potter och hans världar, Kläder och utseende i japansk kultur, Nordisk vinodling och Runkunskap. Jag vet inte bara om det är jag, men dessa kurser kan väl inte fyllas? Så att det är nödvändigt att ha dem? Om en person går en kurs under sommaren, stänger dom inte ner kursen då?




Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback