♥ Helgen

Idag är det söndag och helgen börjar lida mot sitt slut. Men jag har haft en väldigt bra helg! Skulle från början blivit lite fest, men Max var så söt att jag ville vara hemma med honom i helgen, trots olika påtryckningar från olika håll. Det är vår första riktiga helg i vår nya lägenhet. Förra helgen flyttade vi in på fredagen och allt vad det innebär, på lördagen jobbade jag och sedan spenderade vi resten av dagen med att städa våra gamla lägenheter och på söndagen hjälpte vi min lillebror att flytta in i min gamla lägenhet och helt plötsligt var helgen borta! Den här helgen har vi inte gjort många knop, njutit av varandras sällskap, shoppat lite, lagat god mat, tittat på melodifestivalen och sett på bra filmer. Precis som en perfekt myshelg ska vara!

Vi var och shoppade lite igår, mest lite smågrejer. Bland annat en vattenkanna i porslin fyndade jag på myrorna. Har nu planterat en blomma i den och den står i köket. Mycket fint!

Imorgon är det måndag och ny vecka. På tisdag börjar min praktik, som ska vara i fem veckor. Känner mig just nu lite halvtaggad, men vet att det kommer kännas mycket bättre när jag väl är där. Det som är lite mindre kul är att inte vara i skolan under fem veckor, man saknar alla så mycket då! Men sedan när dessa fem veckor gått, är det i mitten av april (vår på riktigt!!) och sedan är det bara en och en halv månad kvar till sommarlov. Tiden går fort! Speciellt när man tänker så.



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback