♥ You're the storm that I believe in

Hej vänner!

Börjar inlägget med att först och främst stolt berätta att min Max sprang Stockholm Marathon igår. Jag är så stolt och jag tycker att han är så duktig!

Max har alltså varit uppe i Stockholm i helgen, medan jag har varit hemma och sällskapat med Charliekatten. Har haft en mysig och rolig helg, trots att kärleken varit iväg. Men det är nyttigt. Bra att sakna varandra och att få vara ensam ibland. Som i fredags, jag badade, åt sushi, målade naglarna och tittade på egenvald film. Lyx! Igår hade en tjejkompis 25-årsfest och efter det tog vi en taxi till Grand. Jag kan ju säga att jag har haft roliga kvällar där. Under timmen jag var där spelades det kort och gott enbart techno. Jag visste inte riktigt om jag bara skulle hoppa upp och ner och låtsas att jag var på rave eller om jag skulle titta på när andra gjorde det. Men helheten av kvällen var bra i alla fall!

Idag är det söndag och Max är påväg hem till Borås. Jag ska städa undan lite här hemma så det är fint tills han kommer och ikväll ska jag laga tacos åt min trötte man. Vädret är skit just nu, och jag drömmer mig bort... om en vecka ligger jag och solar på Kreta! Kommer bli underbart!

Igår


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback