♥ I need a miracle

En lördag utan utgång.

Ett mirakel.

Startade kvällen hemma hos Pierre och Camilla.
Dom var barnvakt åt sina småsyskon så de hade lite Singstar-kväll.
Fem barn i tioårsåldern, jag, Pierre, Camilla, Micke, Tony, Sanna och Johanna tävlade mot varandra.
Jag var inte bäst, men jag var inte sämst heller. Det räcker för mig.

Vid elva åkte jag hem till Thessan och tittade slutet på Knocked up med Thesse, Fritte, Millan och Sofia.
Lite mys, sådär.

När den var slut åkte Millan och Sofia hem och efter en stund åkte vi andra ner till staden och köpte Chawarma.
Inte en lördag utan Chawarma! Sen tog jag och Frida bussen hem, och nu sitter jag här.

---

Frida skriver på msn..

F r i d a säger:

ska drömma om mitt lämmkött ska ta han från ****

F r i d a säger:

jag har allt hon inte har! Ålder, cigg och alkohol

F r i d a säger:

mohaha



Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback