♥ I torsdags...

... sände jag och Farre radio. Det gick kalas förutom att brandlarmet gick. Men det var lite kul ändå.
189850-1049
189850-1048

ms sunshine:

haha det blev nog fel av adress pga jag är hemma hos mammi ^^ deras data är sen stenåldern och lever ett eget liv.

bra att det känns lättare med distansen för din del med =) jag håller på att söka arbete till sommaren i oslo. ska du jobba i sverige till sommaren eller åker du upp med? kram kram

ms sunshine:

skönt att han kommer hem snart =) är det slut med norgejobb helt då?

ja, det tycker jag verkligen skulle vara kul om vi kunde ses och åka upp ihop =) vet du att om man åker till oslo med säfflebussen på tisdagar och onsdagar så kostar det bara 89 kr?
vet ju iofs att du går i plugget... så det kanske blir svårt att åka mitt i veckan? eller du kanske kan ta ledig några dagar? kram kram

2008-04-14 @ 20:19:13
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback